Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Witam na blogu

                                                             WITAM!!!

Mam na imię Justyna. To mój pierwszy blog więc proszę o wyrozumiałość. Będę go prowadzić z moją przyjaciółką Marianną- my mówimy Maria, Mars, Marsus, Mari, no i ja mówię pyłek xd. Ten blog jest o modzie i myślę, że widać to po tytule i adresie. Adres nie za ciekawy, ponieważ gdy próbowałam wpisac coś ciekawszego pisało "Ten adres jest nie dostępny bla bla bla....".
Co ty spotkacie?
Różne porady, nowości, hot or not itp. o modzie =) (tym ja będę się zajmować)
Grafika, pomoc, pomysły i wiele innych (tym Pyłek będzie się zajmował)
Wpadłyśmy dziś na fajny pomysł w szkole co do bloga. Chodzi o to, że jeśli będziecie miały/li jakiś problem w związku z modą to wysyłacie nam zdjęcie (my go nigdzie nie udostępnimy nawet tutaj na blogu) to my wybierzemy dla [ciebie] coś co ci pasuje, dodamy ceny i nazwę sklepu gdzie można dokupić itp. podobnie jak w Bravo Girl, Twist czy inne gazetki tego typu.
O dżisusie (jezusie) ale się rozpisałam... no więc to koniec wstępu i wiadomości o tym blogu. Posty, porady i takie tam postaram się regularnie udostępniać czyli codziennie :) Być może napiszemy też o trendy grach xd
Czułko ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz